D.U.K.

jŪS TURITE KLAUSIMUS. MES TURIME ATSAKYMUS.

Apskaitos Sprendimas pateikia Jums atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.

Kodėl verta rinktis buhalterinių paslaugų įmonę?
  • Sumažėja kaštai;
  • Nereikia kurti darbo vietos;
  • Nereikia įsigyti buhalterinės apskaitos programos;
  • Veiklos tęstinumas – įmonė neserga ir neatostogauja, staiga neišeina iš darbo;
  • Greičiau reaguojama į standartų atitikimą keičiantis įstatymams ir tarptautiniams reikalavimams.
Kas yra Apskaitos Sprendimas?

Mes esame buhalterinių paslaugų įmonė, teikianti apskaitos paslaugas visų juridinių tipų įmonėms Lietuvoje.

Įmonėje dirbantys specialistai turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą ekonomikos ir buhalterijos srityse. Specialistai turi buhalterio profesionalo pažymėjimus, taip pat nuolatos kelia kvalifikaciją seminaruose ir mokymuose.

Sėkmingai dirbame nuo 2017 metų.

Kiek kainuoja Apskaitos Sprendimo buhalterinės apskaitos paslaugos?

Susisiekite su Apskaitos Sprendimu el. paštu info@asprendimas.lt arba telefonu 8 677 53351 ir gaukite Jūsų įmonės poreikius atitinkantį pasiūlymą.

Mėnesinis mokestis, kas į jį įeina?

Pasirinkus vieną iš trijų skirtingų mėnesio planų į kainą įeina: darbo užmokesčio apskaita, Pirkimų / pardavimų / mokėjimų apskaita, banko operacijų vykdymas, būtinų deklaracijų Sodrai ir VMI pateikimas, metinio finansinių ataskaitų rinkinio (balanso, pelno nuostolio ataskaita ir kt.) sudarymas ir pateikimas, papildomos konsultacijos.

Kuo Apskaitos Sprendimas skiriasi nuo kitų buhalterijos paslaugas teikiančių įmonių?

Nuo kitų buhalterijos paslaugas teikiančių įmonių išsiskiriame lankstumu ir operatyvumu. Dirbame su visomis kliento pageidaujamomis programomis, analizuojame klientų veiklą ir pateikiame pasiūlymus, kaip pagerinti verslo veiklos rodiklius.

Su kokiomis buhalterinėmis programomis dirbate?

Turime savo programą, tačiau prisitaikome prie kliento ir galime dirbti su Jūsų turima programa.

Ar papildomai reikia mokėti už pranešimus Sodrai ir VMI deklaracijų pateikimą?

Papildomai mokėti nereikia. Į mėnesio įmoką įeina visų būtinų deklaracijų pateikimas.

Kaip Apskaitos Sprendimui pateikiami dokumentai?

Visus dokumentus – nuo čekių iki sutarčių – pateikiate taip, kaip patogu Jums. Galite fotografuoti ir siųsti telefonu arba siųsti įmonės el. pašto adresu.

Ar darote nemokamą pirmą konsultaciją?

Pirmoji konsultacija visada nemokama. Taip pat kas mėnesį teikiama viena valanda nemokamai konsultacijai.

Noriu patikėti savo įmonės buhalteriją Apskaitos Sprendimui. Nuo ko pradėti?

Susisiekite su mumis ir gaukite pasiūlymą. Jeigu pasiūlymas tiks, sutartį galėsite pasirašyti arba atvykę į mūsų biurą, arba elektroniniu būdu.